Forum topics: Previous | Next
Page 1 of 2 (19 items) 1 2 Next >

G.I..Joe_.Retaliation.2013.720p.BluRay.x264.YIFY - Danish

This is a G.I..Joe_.Retaliation.2013.720p.BluRay.x264.YIFY - Danish subtitle discussion.

Super tak; passer perfekt til YIFY's nu :)

(720p&1080p)

Hvad består fejlen i Hummle ?! teksten er rippet fra blueray

@Hummle

Har lige kigget teksten igennem for denne her sub og kan se kursiv linierne starter og slutter med <i> </i> som de skal  når det er kursiv, så igen hvor er det du mener der er fejl ?

Ingen fejl på denne tekst. Takker

Det er fordi denne her er extended version tror jeg :)

Men kan du ikke lige forklare hvad du mener med det kursiv? kig i denne tekst og du vil se at linerne med kursiv starter og slutter som de skal med <i> </i>

Så hvor er det du mener der er fejl ??????

Hummle det er fint nok at du går så meget op i hvad der skal være i kursiv og ikke skal være men hvis ikke jeg husker meget forkert så ifølge rating reglerne skal man kun vote dårligt hvis teksten er meget dårligt oversat eller timing ikke passer.......at give en dårlig vote fordi du mener at noget skal være eller ikke være i kursiv er vist ikke grund nok til at dårlig vote.......og efter hvad jeg kan se så er jeg den eneste der har lagt 2 danske subs op til denne her film så hvorfor du sammenligner med den du nu har er mig lidt en gåde......ud over det så har jeg rippet den fra blueray og derefter konventeret den fra idx til srt så din klage omkring kursiv må du skrive til det selskab der har lavet den tekst

Det er der jo så i den jeg har rippet

og jeg henviser stadig til rating systemet

Dårlig oversat = dårlig vote

forkert timing = dårlig vote

Teksterne stammer heller ikke fra en retailskive.

Jeg har ikke set filmen/underteksterne, men umiddelbart ligner det der dine egne kursivregler. En samlet sætning skal IKKE deles op i kursive dele ud fra det, du siger.

Asger B jeg går ud fra det er Hummle du snakker om der ?! :-)

Page 1 of 2 (19 items) 1 2 Next >